POZOR - Novinka v naší nabídce elektrokol - oblíbená konstrukce na 16´kolech, v plné výbavě a výkonným, rychlým motorem. Hezké provedení ve více barvách a hlavně o 10 kg lehčí, než dříve !!! Díky pohonu Li-Ion baterií 48V 12Ah 

A především ta perfektní cena: Kč 23.000,-   s DPH 21%


 

 

 

  

Jak hustit pneumatiky elektrokol?

Dnes jsem pročetl opravdu hodně příspěvků na diskusních fórech na NETu na téma huštění pneumatik jízdních kol a přiznávám, že jsem doslova zděšený tím, jaké názory jsou tam publikovány, potažmo jaké názory panují mezi cyklisty.

Proto vydáváme toto prohlášení:

1, Při huštění pneumatik na elektrokole se řiďte údaji výrobce pneumatiky a hustěte na tlak kolem střední hodnoty udávaných tlaků mezi min. a max.

2, Pro všechna námi dodávaná elektrokola platí, že doporučená hodnota tlaku v pneu je 3 Atm (0,3 Mpa  čili 300 kPa)

Co se stane, když duši přefouknete?

Dojde k poškození pneumatiky v oblasti bočnice, či k vytržení patky pláště, může dojít i k poškození ráfku.

Co se stane, když budete jezdit na podhuštěném kole?

Po nějaké době (podle zátěže kola) dojde k defektu duše rozedřením o nadměrně prohýbaný bok pláště a ráfek, v horším případě k proražení duše promáčknutím mezi pláštěm a hranou ráfku. Plášť bývá v tomto případě také poškozen a nelze dále použít.

Pamatujte si: Zkušený opravář vždy rozezná důvod defektu na Vašem kole!

Nebuďte líní a nepodceňujte huštění pneu Vašeho elektrokola, zřiďte si funkční a pohodlné zařízení pro huštění, nejraději s vestavěným tlakoměrem !

Přeji spoustu šťastně a klidně najetých kilometrů na Vašem elektrokole. J.Kreis

 

 

 

 

Tříkolka ,,Fast Torpedo No.1,, s dobrými jízdními vlastnostmi a ještě lepší cenou!

 



podrobnosti najdete ZDE - Tříkolka ,,Fast Torpedo No.1,,
 

Elektrotříkolka TORP 250 se zadní brzdou TORPÉDEM !



podrobnosti najdete ZDE - Tříkolka TORP 250

 

 

DEFEKT NA ZADNÍM KOLE – už jen nepříjemná vzpomínka !!!

Od 10.května 2010 zavádíme novou službu – opatření vzdušnice zadního kola (obecně kola s motorem) speciální chemickou náplní, která v okamžiku průpichu kola vokamžiku průpichu kola v oblasti běhounu ( ne z vnitřní strany od špic a ne z boků pláště) během několika sekund zamezí úniku vzduchu z kola. Při defektu tedy postačí kolo pozorně prohlédnout, najít v plášti zapíchnutý ostrý předmět předmět – hřebík, střep atd., ten pak vyjmout a kolo se samo zevnitř zalepí !!! Chemická náplň – mimochodem zcela ekologická a netoxick a netoxická – vydrží v kole celé dva roky (!!!), po tyto dva roky jste plně chráněni před průrazem pláště a vzdušnice ze strany běhounu až do průpichů o průměru 1,6 mm !!! To vše za pouhých Kč 250,– za 1 ošetřené kolo, především kolo s motorem, kde je oprava defektu vždy složitější a nákladnější. Poznámka: nepleťte si tento ochranný prostředek s různými spreji s pěnou, které fungují podobně, ale jejich účinek je pouze krátkodobý a aplikace je možná až po průrazu vzdušnice.Naše opatření je dlouhodobé a účinkuje preventivně 

. . .

Nezapomeňte na záložku  servis